Przy zakupach  z dostawą na terenie Polski na kwotę powyżej 279 PLN PRZESYŁKA GRATIS!

Dostawa: 

Większość przesyłek dostarczamy za pośrednictwem firmy Inpost zarówno do paczkomatów jak i kurierem do siedziby odbiorcy zamówienia.  

Inpost

Orlen Paczka – płatne z góry –  9,99 zł

Paczkomat Inpost – płatne z góry –  11,99 zł 

Kurier Inpost – płatne z góry – 15,99 zł.

Kurier Inpost – płatne przy odbiorze – 17,99 zł.

W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia do paczkomatu i zmiany wysyłki na kuriera po przekroczeniu przez paczkę gabarytu C. 

Wysyłka przesyłki do UE  – informacja na dole strony.

 

Przesyłki dostarczamy także za pośrednictwem:

  • Kuriera DPD (lub równorzędnego kuriera innej firmy) – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00:
  1. koszt przy przedpłacie online – 15,99 PLN,
  2. koszt przy płatność za pobraniem (kurierowi) – 17,99 PLN.
  • Kuriera UPS do wybranego Punktu Odbioru firmy UPS (Acces Point)
  1. koszt przy przedpłacie online – 15,99 PLN,

UWAGA:  Górny limit objętości płynów w pojedynczej przesyłce to 8 litrów!

W związku z obowiązującymi regulaminami wysyłki narzuconymi w umowach przez firmy kurierskie informujemy, że koszty przesyłek podane na naszej stronie dotyczą zamówień w których całkowita objętość płynów nie przekracza 8 litrów. Zapis w umowach z firmami kurierskimi wynika z doświadczeń firm kurierskich i przyjętego procesu sortowania przesyłek. Skumulowany ciężar płynów przekraczający 8 litrów uszkadza praktycznie każdą paczkę od środka bez względu na zastosowany sposób zabezpieczenia. Przekroczenie tej ilości w przypadku uszkodzenia (pęknięcia opakowania wewnątrz paczki)  skutkuje brakiem odpowiedzialności firmy kurierskiej za uszkodzenie  Z tego powodu zamówienia zawierające ponad 8 litrów płynów mogą być wysyłane w 2 lub więcej paczkach po uiszczeniu dodatkowej opłaty wynikającej z ilości wysyłanych paczek. Jeśli przesyłka jest gratis, a objętość płynów przekracza 8 litrów pierwsza paczka (z danego zamówienia) jest gratis, a następne płatne według standardowej ceny przesyłek płatnych (15,99 zł. płatne z góry i 17,99 zł. za pobraniem).

Zamówienia wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin od potwierdzenia płatności.

Zamówienie złożone w dni robocze:

  1. – do godziny 12.00 – wysyłamy w przeciągu 24 godzin.
  2. – po godzinie 12.00 – wysyłamy pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

Zamówienia płatne online (przedpłata: karta kredytowa, przelew, BLIK) wysyłane są w takim samym terminie o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 12:00. Wybierając taką formę płatności – polecamy składać zamówienie nieco wcześniej.

Jeżeli składacie Państwo zamówienie na krótko przed godz. 12-tą a zależy Wam na ekspedycji jeszcze tego samego dnia i nie chcecie ryzykować, że z różnych względów płatność online nie spłynie do nas przed przyjazdem kuriera – wybierajcie dostawę za pobraniem. 

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia.

Gwarantowany czas dostawy:

Nie każdy klient ma świadomość że w standardowej umowie ( z takim kosztem jak oferujemy dla naszych klientów), firmy kurierskie gwarantują dostawę w ciągu 2 dni roboczych od dnia odbioru przesyłki. Oznacza to, że paczka odebrana przez kuriera w poniedziałek ma gwarantowany czas dostawy nie później niż w środę. Co prawda firmy kurierskie dostarczają 99,99% przesyłek następnego dnia roboczego po odebraniu (czyli po odebraniu przesyłki w poniedziałek doręczenie następuje we wtorek) ale rezerwują sobie dodatkowo 1 dzień na ewentualne pomyłki w sortowaniu lub awarie podczas transportu. Niezwykle rzadko (ok. 1 na 10000) może dojść do pomyłki w sortowaniu lub awarii środka transportu na skutek tego paczka nie dotrze do następnego węzła w określonym czasie i paczka nie dojdzie do odbiorcy następnego dnia po wysyłce lecz dopiero następnego (trzeciego dnia od odbioru przez kuriera). Zwracamy na to uwagę gdyż co prawda do takich sytuacji dochodzi niezwykle rzadko ale jest to zgodne ze specyfikacją usługi kurierskiej i nie stanowi podstawy do reklamacji, że nastąpiło opóźnienie w dostawie.

Płatności dokonać można w następujący sposób:

  • Gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki – tzw. wysyłka “za pobraniem”
  • Płatność online (przedpłata) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl oraz Blue Media:
  1. – kartą kredytową: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, American Express, Diners Club oraz Discover,
  2. – szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia,
  3. – BLIKIEM
  4. – zwykłym przelewem bankowym: wygenerowany podczas składania zamówienia druczek należy wydrukować lub przepisać dane do przelewu na czysty formularz; można przesłać nam zeskanowane potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyśpieszy zaksięgowanie wpłaty.

Ważne w przypadku zamówień z odbiorem osobistym: zamówienia odbierane osobiście muszą być wcześniej opłacone online! Nie ma możliwości zapłaty na miejscu w siedzibie firmy ani gotówką ani kartą. 

JAK DOJECHAĆ DO NAS?  

W sytuacjach szczególnych można przyjechać osobiście. Magazyn i biura firmy mieszczą się we Wrocławiu (54-615) przy ul. Rakietowej 37, hala 2, brama T12, dok 43 i 44  – na terenie Panattoni Europe – wjazd od ul. Gabriela Narutowicza

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE – ważna informacja dla klientów z UE! 

Z powodu zmian przepisów w UE, wysyłka zagranicę jest czasowo wstrzymana. Za utrudnienia przepraszamy!